producten
| Totaal:
Alles op voorraad
Geen verzendkosten boven de €50,-
Voor 18:00 uur besteld, de volgende dag in huis
14 dagen op zicht
Winkel in Sliedrecht
Service en garantie

Garantie

Alle koffers, tassen en reis accessoires welke Bagagespecialist.nl aanbied zijn zowel degelijk als betrouwbaar en voldoen aan de benodigde keurmerken en eisen. Zo krijgt u op het assortiment een minimale garantie van 1 jaar welke geldt naast de wettelijke rechten. Daarnaast heeft Bagagespecialist.nl ook koffers in het assortiment welke een uitgebreidere garantie termijn hebben, variërend van 2 tot wel 10 jaar. Deze uitgebreide garantie termijn staat bij elk product apart vermeld, indien dit niet vermeld staat geldt een garantie termijn van 1 jaar.

Klik hier voor onze uitgebreide Garantievoorwaarden

Garantie Samsonite

Als u heeft besloten een kwaliteitsartikel van Samsonite aan te schaffen, dan kan het natuurlijk gebeuren dat er om wat van reden dan ook het artikel beschadigd raakt, waardoor het artikel onbruikbaar wordt. Als de schade is ontstaan door een gebrek aan het artikel (fabrieksfout) kunt u aanspraak maken op de garantie van Samsonite. Om gebruik te maken van de garantie moet u de volgende procedure doorlopen:

Bij elk artikel zit standaard van Samsonite een garantie bewijs zoals een voorbeeld is te zien in de onderstaande afbeelding.
Op het garantiebewijs staat aangegeven hoeveel jaar u garantie heeft op het artikel, wat per artikel kan variëren. De datum en stempel van het garantiebewijs bepalen de verloopdatum en geldigheid van het artikel. De datum en stempel worden door ons ingevuld. Elk garantiebewijs is uniek en correspondeert met een nummer dat is aangegeven in het artikel, waardoor er nooit een verkeerd garantiebewijs bij een artikel kan zitten. Tevens moet bij het gebruik maken van de garantie het aankoopbewijs worden getoond. Het aankoopbewijs heeft u van ons ontvangen bij de aankoop van het artikel. Bij het in gebreke blijven van het aanleveren van het garantiebewijs en betalingsbewijs kan er geen aanspraak worden gemaakt op de garantie.

Klachtenprocedure

Bagagespecialist.nl streeft naar 100% tevredenheid. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een product of onze service en u wilt een klacht indienen, neem contact met ons op:

Bagagespecialist.nl
Prisma 77 3364DJ Sliedrecht
Tel. 0184-422227
E-mail: info@bagagespecialist.nl
 
Bagagespecialist.nl neemt uw klacht direct in behandeling en zal binnen 14 dagen uw klacht beantwoorden en/of oplossen. Indien wij uw klacht niet binnen 14 dagen kunnen beantwoorden, stellen wij u binnen 14 dagen op de hoogte van de te verwachte datum van oplossing.

Hulp nodig?

Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Het bestellen per telefoon behoort ook tot één van de vele mogelijkheden van Bagagespecialist.nl. Daarnaast kunnen wij u advies geven en eventueel een passend voorstel doen. Aarzel niet en bel ons op +31(0)184-422227. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.30 uur. Buiten de openingstijden verzoeken wij u uw vraag per email aan ons te richten, info@bagagespeialist.nl uw email zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord.

Webwinkel Bagagespecialist
Prisma 77, 3364DJ Sliedrecht
Tel. 0184-422227
E-mail: info@bagagespecialist.nl
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag. van 09:00 uur tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30 uur
 
Fysieke winkel Albert de Vries - Bagagespecialist
Den Bogerd 15-19, 3371 AM Hardinxveld-Giessendam
Tel. 0184-610161
 
Openingstijden:
Di, wo, do, van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 18:00 uur.
Vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 21:00 uur (koopavond)
Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur